loading...
خبرهای x جنجالی 41 داغ
admin بازدید : 181 شنبه 07 فروردین 1395 نظرات (0)
  • سایت عاشقانه آهـو

    ahoooo.rozblog.com/post/201

    من سرودی تازه می خواهم... تاريخ : شنبه 03 فروردين 1392 نويسنده : امیر نظرات بازديد: 95.

  • من به دیدار خدا رفتم در آن سر عشق - من خدای تازه می خواهم

    lilivaman.blogfa.com/post-137.aspx

    من سرودی تازه می خواهم ... من سرودی تازه خواهم خواند کزگوش کس نشنیده باشد . من نمی خواهم به ...

  • من سرودی تازه خواهم خواند - دل نوشته

    m440.persianblog.ir/tag/من_سرودی_تازه_خواهم_خواند

    زندگی همچنان آب است آب اگر راکد بماند، چهره اش افسرده خواهد گشت و بوی گند می گیرد.

  • دریچه زرد. آثار و نوشته های از دیگران: هوشنگ شفا. یاغی

    esmailvafa3.blogspot.com/2008/09/blog-post_3690.html

    من سرودی تازه می خواهم. ... من سرودی تازه خواهم خواند کش گوش کسی نشنيده با شد.

  • 404 - Blog not found

    badbadaak.persianblog.ir

    من سرودی تازه خواهم خواند کش ... او را پرستیدن نمی خواهم من خدایی تازه می خواهم گرچه او با ...

  • من و شب و آسمان - خدايي تازه مي خواهم

    shabane2.blogfa.com/post-21.aspx

    جنبشی، شوری، نغمه ای، فریادهائی تازه می خواهم. من بهر آئین و ... من سرودی تازه خواهم خواند ...

  • رد پای احساس - هوشنگ شفا

    radepayeehsas.blogfa.com/cat-21.aspx

    من سرودی تازه می خواهم. ... الفاظش نهان باشد نمی خواهم. من سرودی تازه خواهم خواند کش ...

  • سروری تازه می خواهم - گرم و زنده

    garm.blogsky.com/1388/06/29/post-133

    من سرودی تازه خواهم خواند ... من تن تازه، لب تازه،شراب تازه، عشق تازه می خواهم. قلب من با هر ...

  • من امید تازه می خواهم | انجمن های فارس پاتوق

    farspatogh.ir/threads/17986

    بر لبانم غنچه لبخند پژمرده است نغمه ام دلگیر و افسرده است نه سرودی؛ نه سروری نه هماوازی نه ...

  • دلتنگی - من امیدی تازه می خواهم

    marzieh1973.mihanblog.com/post/1046

    من سرودی تازه خواهم خواند ... او را پرستیدن نمی خواهم من خدایی تازه می خواهم گرچه او با ...

  • برگ1 شعر دیگران - یاغی: هوشنگ شفا

    rezabishetab1.blogfa.com/post-51.aspx

    جنبشی، شوری، نغمه ای، فریادهائی تازه می خواهم. من بهر آئین و ... من سرودی تازه خواهم خواند ...

  • amir3143.blogfa.com - امیر مسعود

    amir3143.blogfa.com

    من سرودی تازه می خواهم ... گلبرگ الفاظش نهان باشد نمی خواهم من سرودی تازه خواهم خواند ...

  • ابر شبگیران اسفندی... - دکتر هوشنگ شفا

    shabgir.blogfa.com/cat-11.aspx

    ... نمی خواهم . من سرودی تازه می خواهم، خواندنش گوش کسی نشنیده باشد من نمی خواهم به ...

  • معنای زندگی

    mmtpg.blogfa.com/cat-5.aspx

    من سرودی تازه می خواهم. ... من سرودی تازه خواهم خواند کش گوش کسی نشنیده ...

  • یاغی - cloob.com

    www.cloob.com/u/behzaaaaad/68097255

    من سرودی تازه می خواهم ... من سرودی تازه خواهم خواند ، کش گوش کسی نشنیده باشد . من

  • شعری از زنده یاد هوشنگ شفا "یاغی" - دشت مشوش

    dashtemoshavvash.blogsky.com/1391/11/25/post-873

    ... نهان باشد نمی خواهم . من سرودی تازه خواهم ... من خدایی تازه می خواهم گرچه او با اتش ...

  • معنای زندگی

    mmtpg.blogfa.com/8809.aspx

    یاغی. من از آهنگ یکسان و مکرر عاصیم دیگر. من سرودی تازه می خواهم. جنبشی، شوری، نشانی، نغمه ای ...

  • بر لبانم غنچه لبخند ... - hammihan.com

    www.hammihan.com/post/9631796

    من سرودی تازه می خواهم جنبشی؛ شوری؛ نشاطی، نغمه ای، فریادهایی تازه می ...

  • هوشنگ شفا - قایقی خواهم ساخت

    ghayegh.persianblog.ir/tag/هوشنگ_شفا

    من سرودی تازه می خواهم. ... من امید تازه می خواهم. افتخاری آسمانگیر و بلند آوازه می خواهم.

  • اشـعـار شـورانـگیـــز پـارســی* - هوشنگ صفا

    tarabafza.blogfa.com/category/145

    من سرودی تازه می خواهم. ... من سرودی تازه خواهم خواند کش گوش کسی نشنيده ...

  • چای داغ - شعر - chaydagh.blogfa.com

    chaydagh.blogfa.com/cat-3.aspx

    من سرودی تازه می خواهم ... من سرودی تازه خواهم خواند ، کش گوش کسی نشنیده باشد .

  • از هر در سخنی - شعر یاغی از هوشنگ شفا

    alirezaanjel.blogfa.com/post/43

    من سرودی تازه می خواهم. ... من سرودی تازه خواهم خواند، کش گوش کسی نشنیده باشد.

  • Humayon Muhammad - Google+

    https://plus.google.com/105874184423332807710

    من سرودی تازه می خواهم ... من سرودی تازه خواهم خواند، کز گوش کسی نشنیده باشد. ...

  • ابر شبگیران اسفندی... - shabgir.blogfa.com

    shabgir.blogfa.com/8811.aspx

    من سرودی تازه می خواهم ... من تن تازه، لب تازه، شراب تازه، عشق تازه می خواهم قلب من با هر ...

  • متون زیبای ادبی - شعر یاغی از هوشنگ شفا

    www.doniefarda.blogfa.com/post-27.aspx

    من سرودی را که عطر کهنه در گلبرگ الطافش نهان باشد نمی خواهم . من سرودي تازه ميخواهم، جنبشي ...

  • رد پای احساس

    radepayeehsas.blogfa.com/8609.aspx

    من سرودی تازه می خواهم. ... الفاظش نهان باشد نمی خواهم. من سرودی تازه خواهم خواند کش ...

  • می بی غش!

    torbatehafez.blogfa.com

    من سرودی تازه می خواهم ... آغوشت را امشب به من می ...

  • انسان، خداگونه ای در تبعید - دکتر هوشنگ شفا

    rabinjazayeri.blogfa.com/tag/دکتر-هوشنگ-شفا

    ... الفاظش نهان باشد نمی خواهم . من سرودی تازه خواهم خواند ... شراب تازه، عشق تازه می خواهم ...

  • دکتر هوشنگ شفا... - parsiland.com

    www.parsiland.com/showthread.php?t=57589

    دکتر هوشنگ شفا... پارسی لند. ثبت نام; پارسی لند; کامپيوتر; برنامه نويسی

  • اي كاش نگاه زيبايت زيرنويس داشت... - شعر و متن های …

    www.mojtaba-lovely.blogfa.com/post/101

    من سرودی تازه می خواهم. جنبشی؛ شوری؛ نشاطی، نغمه ای، فریادهایی تازه می ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 130
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 44
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 1,249
  • بازدید ماه : 1,592
  • بازدید سال : 6,527
  • بازدید کلی : 95,970